Angielska wersja strony

DZIEŃ II – WSPINACZKA I SPORT

W drugim dniu „zielonej szkoły” poszliśmy edukacyjno-przyrodniczą na górę Wdżar. Najpierw była łagodna wspinaczka, ale potem było o wiele trudniej. Szliśmy Wąwozem Papieskim, w którym zobaczyliśmy ołtarz z kamieni. W trakcie wspinaczki musieliśmy się trzymać łańcuchów, bo był lód. Na szczycie góry był śnieg. W czasie przekąski podziwialiśmy piękne widoki. Potem schodziliśmy inną trasą. Skały były bardzo kruche, ale udało nam się zejść. Zmęczeni, ale zadowoleni wróciliśmy do pensjonatu Szarotka.
Mateusz Starostka

W drugi dzień Zielonej Szkoły wybraliśmy się na wycieczkę na górę Wdżar. Szliśmy przez wąwóz. Droga była stroma i było trochę śniegu. Razem z koleżankami podziwiałam różne kwiaty. Bardzo podobały mi się górskie widoki. Widziałam ołtarz, przy którym odprawiał Mszę św. Karol Wojtyła. Ołtarz był ze skały. Potem poszliśmy dróżką przez las. Gdy dotarliśmy na górę, zobaczyłyśmy wyrzeźbionego z żelaza smoka. Potem zmęczeni usiedliśmy na ławkach i trochę zjedliśmy. Gdy odzyskaliśmy siły, ja z Natalką, Mileną, Mateuszem z IIIa, Natanem i Natalką z IIIa bawiliśmy się butelkami. Butelki były jako miecze świetlne. Gdy wróciliśmy, byliśmy zmęczeni i głodni. Gdy weszliśmy do pokoju, szybko się przebraliśmy i poszliśmy na obiad. Po obiedzie była cisza poobiednia, a następnie szyłyśmy opaski dla dam, a chłopcy szyli sakiewki dla rycerzy. To był naprawdę fantastyczny dzień.