BRYTYJSKA WIZYTA | Szkoła Podstawowa z Oddziałem Dwujęzycznym im. Piotra Michałowskiego | Kraków

Szkoła Podstawowa im. Piotra Michałowskiego w Krakowie

Kategorie

Archiwum aktualności

BRYTYJSKA WIZYTA

15 Lut 2010 · admin

Po raz kolejny już 15 lutego grupa brytyjskich nauczycieli odwiedziła naszą szkołę. Wizyta ta była efektem długoletniej współpracy naszej szkoły z British Council, a jej celem była wymiana doświadczeń dotyczących sposobów aktywizowania uczniów podczas zajęć. Nauczyciele obserwowali lekcje języka angielskiego, niemieckiego oraz francuskiego, jak również przyjrzeli się pracy uczniów klasy 0 oraz klas 3a i 3b. Nauczyciele j. angielskiego wcielili się w role tłumaczy, pomagając Anglikom zrozumieć nie tylko treść obserwowanych lekcji, ale również odpowiadali na pytania związane z organizacją naszej szkoły.

Koleją cześć wizyty stanowiła dyskusja dotycząca pracy uczniów i nauczycieli, porównywaniu systemów edukacyjnych i ich wpływie na osiągnięcia uczniów. P. Małgorzata Iwanow przedstawiła szczegóły projektów realizowanych w naszej szkole, przybliżając korzyści płynące dla uczniów z wymiany ze szkołą w Holandii oraz współpracy z naszymi partnerami w ramach europejskiego projektu edukacyjnego eTwinning. Nauczyciele ci również wyrazili chęć nawiązania współpracy więc są wielkie szanse na powiększenie grona naszych partnerów.

Autorka tekstu i zdjęć: Anna Kida (Fuji F700);

 

Szkoła Podstawowa z Oddziałem Dwujęzycznym im. Piotra Michałowskiego TSSP

ul. Piotra Michałowskiego 10
31-126 Kraków
Zobacz numer telefonu
e-mail:
szkolapodstawowa@tssp.krakow.pl
liceum@tssp.krakow.pl
zarzad@tssp.krakow.pl

Numer konta bankowego
Krakowski Bank Spółdzielczy
33 85910007 0021 0053 1807 0001
    
Inspektor Ochrony Danych Osobowych: Julia Szablowska
ochronadanych@tssp.krakow.pl

Galeria

Kontynuując korzystanie z witryny, zgadzasz się na stosowanie plików cookie. Więcej informacji.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close