Step by Step Challenge – koniec etapu II | Liceum z Oddziałem Dwujęzycznym im. Piotra Michałowskiego | Kraków

LO z Oddziałem Dwujęzycznym im. Piotra Michałowskiego TSSP

Step by Step Challenge – koniec etapu II

Z radością informujemy, że w zakończonym w czwartek, 22 kwietnia, drugim etapie rywalizacji prawie wszystkie klasy znacząco pobiły swoje dotychczasowe rekordy. Wzrósł również średni wynik szkoły, zarówno wśród uczniów jak i nauczycieli. Wciąż niepokonani zostają uczniowie klasy 1B, którzy uzyskując wynik 9011 poprawili swój rekord z etapu pierwszego aż o 2095 kroków i zajęli I miejsce w klasyfikacji. GRATULUJEMY!!!!

Poniżej  wyniki poszczególnych klas i klasyfikacja indywidualna:

klasyfikacja konkursowa Step by Step Challenge

Dziękujemy wszystkim, że  pomimo tak bardzo kapryśnej wiosennej pogody dzielnie realizowali plan ruchowej aktywności. Mamy nadzieję, że w finałowym etapie Step by Step będzie nam świeciło majowe słońce, ustanowimy kolejne rekordy i złapiemy dużo witaminy D! 

Ze sportowym pozdrowieniem!

WF Team Michałowski

Edyta, Małgosia, Robert

zdjęcie nóg kobiety idącej w różowych sportowych butach
Photo by Daniel Reche from Pexels

Liceum z Oddziałem Dwujęzycznym im. Piotra Michałowskiego w Krakowie

Liceum z Oddziałem Dwujęzycznym im. Piotra Michałowskiego w Krakowie

ul. Piotra Michałowskiego 10
31-126 Kraków
Zobacz numer telefonu
Zobacz numer telefonu
e-mail:
liceum@tssp.krakow.pl
szkolapodstawowa@tssp.krakow.pl
zarzad@tssp.krakow.pl

Numer konta bankowego
Krakowski Bank Spółdzielczy
33 85910007 0021 0053 1807 0001
    
Inspektor Ochrony Danych Osobowych: Julia Szablowska
ochronadanych@tssp.krakow.pl

Galeria

Najnowsze zdjęcia galerii 1 Najnowsze zdjęcia galerii 2 Najnowsze zdjęcia galerii 3 Najnowsze zdjęcia galerii 4 Najnowsze zdjęcia galerii 5 Najnowsze zdjęcia galerii 6 Najnowsze zdjęcia galerii 7 Najnowsze zdjęcia galerii 8 Najnowsze zdjęcia galerii 9

Kontynuując korzystanie z witryny, zgadzasz się na stosowanie plików cookie. Więcej informacji.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close