Projekty z historii | Liceum z Oddziałem Dwujęzycznym im. Piotra Michałowskiego | Kraków

LO z Oddziałem Dwujęzycznym im. Piotra Michałowskiego TSSP

Projekty z historii

Lubimy pracę metodą projektów i staramy się jak najczęściej pracować w ten sposób. Przez kilka dni uczniowie klasy 2b na lekcjach historii pracowali metodą projektów. Efektem ich pracy są prezentacje, które uczniowie przedstawili kolegom:

“Pol Pot i Czerwoni Khmerowie” to temat pracy na temat przejęcia władzy przez Czerwonych Khmerów w Kambodży – przykład ludobójstwa, o którym nie można zapomnieć. Dodatkowym argumentem za wyborem tego tematu był fakt, że w kwietniu mija kolejna rocznica tego wydarzenia.

1 maja mija rocznica wstąpienia Polski do Unii Europejskiej – z tej okazji powstała praca “Idea cesarstwa uniwersalnego”, która jest próbą znalezienia analogii między ideą cesarstwa uniwersalnego a powstaniem Unii Europejskiej.

Autorem informacji i opiekunem projektów jest J. Dąbrowski

Liceum z Oddziałem Dwujęzycznym im. Piotra Michałowskiego w Krakowie

Liceum z Oddziałem Dwujęzycznym im. Piotra Michałowskiego w Krakowie

ul. Piotra Michałowskiego 10
31-126 Kraków
Zobacz numer telefonu
Zobacz numer telefonu
e-mail:
liceum@tssp.krakow.pl
szkolapodstawowa@tssp.krakow.pl
zarzad@tssp.krakow.pl

Numer konta bankowego
Krakowski Bank Spółdzielczy
33 85910007 0021 0053 1807 0001
    
Inspektor Ochrony Danych Osobowych: Julia Szablowska
ochronadanych@tssp.krakow.pl

Galeria

Najnowsze zdjęcia galerii 1 Najnowsze zdjęcia galerii 2 Najnowsze zdjęcia galerii 3 Najnowsze zdjęcia galerii 4 Najnowsze zdjęcia galerii 5 Najnowsze zdjęcia galerii 6 Najnowsze zdjęcia galerii 7 Najnowsze zdjęcia galerii 8 Najnowsze zdjęcia galerii 9

Kontynuując korzystanie z witryny, zgadzasz się na stosowanie plików cookie. Więcej informacji.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close