PROJEKTWOCHE w Instytucie Austriackim | Gimnazjum z Oddziałem Dwujęzycznym im. Piotra Michałowskiego | Kraków

Gimnazjum z Oddziałem Dwujęzycznym im. Piotra Michałowskiego TSSP

PROJEKTWOCHE w Instytucie Austriackim

W czasie “Projektwoche” Zosia pokazała nam się z nowej strony: podczas kręcenia filmu posługiwała się robiącym wrażenie sprzętem a do tego tak profesjonalnie organizowała całą pracę i wcieliła się w rolę reżyserki, scenarzystki, kamerzystki, że nawet Witold i Mieszko posłusznie wykonywali wszystkie jej polecenia! A rezultatem była… kanapka.

Ale zacznijmy od początku:

W poniedziałek rozpoczął się – oczekiwany przez niektórych już od września – projekt dla uczących się języka niemieckiego: przez cały tydzień mamy tylko zajęcia z języka niemieckiego (w sumie 30 godzin!) które odbywają się w pięknej nowej siedzibie Instytutu Austriackiego przy ul. Cybulskiego. W czasie tego tygodnia realizujemy wybrany przez nas projekt, czyli… nakręcimy film. Jest to nie lada wyzwanie, ponieważ zajęcia prowadzą studentki Uniwersytetu Wiedeńskiego, które mówią do nas tylko w języku niemieckim i tego samego oczekują od nas. Więc nie jest łatwo, zwłaszcza tym, którzy dopiero w tym roku szkolnym  rozpoczęli swoją przygodę z językiem niemieckim ale dajemy radę i z każdym dniem rozumiemy coraz więcej!

Gimnazjum z Oddziałem Dwujęzycznym im. Piotra Michałowskiego w Krakowie

ul. Piotra Michałowskiego 10
31-126 Kraków
Zobacz numer telefonu
e-mail:
szkolapodstawowa@tssp.krakow.pl
liceum@tssp.krakow.pl
zarzad@tssp.krakow.pl

Numer konta bankowego
Krakowski Bank Spółdzielczy
33 85910007 0021 0053 1807 0001
    
Inspektor Ochrony Danych Osobowych: Julia Szablowska
ochronadanych@tssp.krakow.pl

Galeria

Kontynuując korzystanie z witryny, zgadzasz się na stosowanie plików cookie. Więcej informacji.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close