DZIEŃ VI – HIP, HIP, HURRA | Gimnazjum z Oddziałem Dwujęzycznym im. Piotra Michałowskiego | Kraków

Gimnazjum z Oddziałem Dwujęzycznym im. Piotra Michałowskiego w Krakowie

Kategorie

Archiwum aktualności

DZIEŃ VI – HIP, HIP, HURRA

21 Maj 2014 · admin

“Hip hip hura!” – wołaliśmy dzisiaj na cześć naszych wspaniałych, silnych, półnagich wioślarzy.

Punkt dziewiąta trzy grupy trzecioklasistów wsiadły do swoich łódek. Znalazłyśmy się w najliczniejszej ekipie z najbardziej doświadczonym i sympatycznym kapitanem, mającym w garści pełen wachlarz marynarskich opowieści. Podczas morskiej podróży do Chałup opalaliśmy się, słuchaliśmy historii, Szymon sterował żaglówką i podziwialiśmy krajobraz zatoki Puckiej. Po godzinnym rejsie spragnieni wrażeń i nowych doświadczeń chłopcy złapali za wiosła aby przyśpieszyć tempo (lub po prostu się popisać przed żeńską częścią grupy). Bez dwu zdań najlepiej radziła sobie para, w której skład wchodzili Łukasz i Dominik pod komendą Krzyśka (“i… RAZ!”). Podczas ich wioślarskich wyczynów pewna grupa dziewczyn opalała się na dziobie, inne spały lub podziwiały chłopaków świetnie radzących sobie z pagajami. Wpłynąwszy na mieliznę odważny Mateusz wyskoczył za burtę i mężnie ciągnął za sobą łódź, a przy pomocy niektórych chłopców udało mu się dobić nas do brzegu. Przespacerowaliśmy się po miasteczku i lesie, aż dotarliśmy na złocistą plażę z krystalicznie czystym Bałtykiem. Po nieudanej próbie powstrzymania nas przez pana Perka, wszyscy jak jeden mąż wskoczyliśmy do wody i nieudolnie uciekające przed chłopcami dziewczyny, zostały przemoczone do suchej nitki. Po wodnej bitwie (rzecz jasna przegranej przez płeć piękną, mimo zaciekłej walki) wróciliśmy z powrotem na molo. W międzyczasie obniżył się poziom wody więc nasza dwutonowa łódź ugrzęzła w piachu. Nawet po wielu usilnych próbach wyciagnięcia jej na głębszą wodę, zmordowanym chłopcom przyszły na pomoc dziewczyny z innej grupy. Iza, Karolina i Marta pchały tył, natomiast Monika pomagała Alicji i innym chłopcom ciągnąć linę przywiązaną do przodu żaglówki. W końcu się udało i po półgodzinnej pracy wypłynęliśmy w drogę powrotną do Pucka. Podróż powrotna mijała szybko i spokojnie, a cała nasza grupa mimo zmęczenia i wielu krótkich drzemek chciała zawrócić do Chałup i znów świetnie się bawić. Wróciliśmy na obiad, a po nim nastąpiła przerwa przed ogniskiem. Kolacją były pieczone kiełbaski, a Reesul przyniosła coś słodkiego, czyli pyszne pianki, które po podgrzaniu cieszyły się wielką popularnością. Po ognisku i opatrzeniu wielu spieczonych uczniów udaliśmy się do swoich pokoi. Z niecierpliwieniem wyczekujemy następnego dnia i mamy szczerą nadzieję że czerwona skóra spowodowana mocnym słońcem niezwykłym dla tego miesiąca jutro zamieni się w godną pozazdroszczenia opaleniznę.