DZIEŃ III – DZIEŃ RUTU SIEKIERĄ | Gimnazjum z Oddziałem Dwujęzycznym im. Piotra Michałowskiego | Kraków

Gimnazjum z Oddziałem Dwujęzycznym im. Piotra Michałowskiego w Krakowie

Kategorie

Archiwum aktualności

DZIEŃ III – DZIEŃ RUTU SIEKIERĄ

20 Maj 2015 · admin

Michał, Kosma i Bartek – napisali: dnia 20 maja wybraliśmy się do “Dzikich Bieszczad” aby zdobyć certyfikat Bieszczadzkiego zakapiora. W naszej morderczej podróży przez szkolenie bojowe to w lesie, to na placu treningowym (podwórko przed muzeum) zdobywaliśmy kolejne sprawności bieszczadzkich assasynów. Między innymi rzut toporem do celu. Miot kaloszem na drąg, wbijanie gwoździ na czas a także rzucanie podkowami. Same przydatne rzeczy. Na końcu treningu strzelaliśmy z łuku do celu. Nikomu nic się nie stało, chociaż strzała zmieniła trajektorie lotu ustalonego (jakiś idiota strzelił w pola) a parabola lotu topora poprzez natrafienie na przeszkodę nieruchomą w postaci drewnianego ludka -naszego celu- w skutek czego rykoszetował w drzewo.
Po treningu na dziedzińcu przyszedł czas na trening orientacji w dzikim buszu. Dostaliśmy gps i kompas, następnie posługując się tymi przedmiotami musieliśmy odnaleźć klucz, saperkę i miejsce zakopania skarbu. Po tej przygodzie musieliśmy powrócić (posługując się gps) do parku linowego gdzie czekała na swoją zmianę reszta grupy. Jako że wybrana przez grupę osoba dowodząca troszeczkę zmieniła trasę powrotną zwiedziliśmy pobliskie pola i łąki. W parku linowym chodziliśmy po linach, zjeżdżaliśmy na tyrolce i świetnie się bawiliśmy. W budynku przed dziedzińcem znajdowało się muzeum fauny bieszczadzkiej. Przewodnik był naprawdę kulturalny i miły w stosunku co do całej grupy. Była to naprawdę pozytywna osoba. Miała fajne wąsy. Pan który uczył nas strzelania miał bardzo młodzieżowy humor, wszyscy go polubiliśmy. Cytuje: “w górach nie najważniejsze jest szczytowanie, ale żeby dojść”. Po treningu otrzymaliśmy certyfikaty i odjechaliśmy do ośrodka. W ośrodku zjedliśmy kolacje i przygotowaliśmy się psychiczne do projektów. Obejrzeliśmy projekty klas pierwszych, a po dokonaniu oceny mieliśmy czas wolny.