Angielska wersja strony

Zwycięzcy konkursu na najlepsze notatki!

Czy prowadzenie dobrych notatek w zeszycie przedmiotowym jest ważne? Takie pytanie zadaliśmy sobie na początku roku szkolnego w grupach językowych w klasie drugiej i trzeciej. Istnieją badania, które dowodzą, że odręczne zapisywanie informacji to bardzo skomplikowany proces, który ułatwia zapamiętywanie. Zapoznaliśmy się więc z róźnymi technikami notowania i ochotnicy rozpoczęli pracę nad prowadzeniem zeszytu w sposób, który będzie jak najlepiej służył właścicielowi. Pojawiły się diagramy, rysunki, tabelki, kolumny, ale przede wszystkim codzienna praca nad czytelnym pismem i sensowną selekcją treści. Najlepsze zeszyty (Mai z klasy 2a i Gabrieli z klasy 3a) zasłużyły na nagrodę: długopisy prosto z londyńskiego Muzeum Sherlocka Holmesa.

Do zdjęć, za zgodą właścicielki – Mai z klasy pierwszej – dołączamy także fotografie jednego z najładniej prowadzonych zeszytów, jakie zdarzyło nam się oglądać – całkiem poza konkursem!

Email
Facebook
Twitter